Image by Florian Wehde

Varför Medlem?

Att vara medlem i en ideell förening är en tradition vi har i sverige sedan vikingatiden. Det gör det möjligt att samlas kring olika ämnen och intressen och dela erfarenheter utan att det skall kosta.

Bakgrund

Föreningens arbete syftar till att skapa ett attraktivt nätverk för NLP-intresserade. Föreningen är obunden alla utbildningsinstitut och certifieringsorganisationer och är öppen för alla med NLP-intresse. Vi är en riksorganisation och välkomnar lokala initiativ och samarbeten.

Mission

NLP-föreningen är en oberoende samlingsplats för dig som är intresserad av personlig utveckling och kommunikation, genom de verktyg, metoder och teorier som ryms inom området Neuro Lingvistisk Programmering – NLP.

Stöd föreningen – bli medlem

Genom medlemsskap stödjer du utvecklingen av NLP i Sverige och du får rabatt på avgifter till föreningens evenemang. Medlemsavgiften går i huvudsak till aktiviteter för medlemmarna. En mycket liten del går till direkta kostnader för administration, hemsida och liknande. För närvarande utgår inga arvoden till styrelsen, vilket innebär att allt arbete i föreningen är idéellt.

Maila om du undrar över något

070-3190877 Christina Berglund